Algemeen

Suggesties en klachten

Leren van elkaar

Driestroom is een organisatie die graag leert. Elke dag opnieuw leren we van onze cliënten, van onze collega’s en van iedereen die net als wij de beste zorg en begeleiding nastreven. Ben je cliënt of ouder of vertegenwoordiger van een cliënt en heb jij suggesties over hoe bepaalde zaken beter kunnen? Laat het ons weten, ook van jouw reactie kunnen wij leren. Vul hiervoor het formulier voor suggesties en klachten in. Binnen twee werkdagen ontvang je van ons een reactie. Wil je meer weten over het indienen van klachten? We hebben twee folders ontwikkeld met meer informatie.

Onderstaande folder legt de klachtenprocedure uit voor cliënten (klik om te openen):

Onderstaande folder legt de klachtenprocedure uit voor ouders of verwanten (klik om te openen):

 

Opmerkingen en klachten vervoer
Heb je een opmerking of klacht over het vervoer? Gebruik dan het formulier op de website Connexxion en Driestroom van Connexxion en Driestroom.  

 

Kom je er niet uit? 

Als je een klacht hebt, dan kun je deze melden bij Driestroom, daarnaast zijn wij ook aangesloten bij de onafhankelijke klachtencommissie van Gelderse Zorginstellingen. Hier vind je meer informatie over deze klachtencommissie.

 

Vertrouwenspersonen

Cliënten van Driestroom die ontevreden zijn over de zorg of begeleiding kunnen ook terecht bij de cliëntvertrouwenspersonen Eefje Habets en Wiena Bakker.

 

 

 

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie. [ SLUITEN ]
X

Groepsvervoer gestaakt i.v.m. extreme weersomstandigheden


Op maandag 11 december worden extreme weersomstandigheden verwacht waardoor het onverantwoord is om de weg op te gaan. In navolging van andere organisaties (o.a. AVAN) en regio's en in overleg met onze vervoerder Connexxion hebben wij besloten het groepsvervoer te staken. 

Laatste update: maandag 11 december 2017