Algemeen

Suggesties en klachten

Informatie over suggesties en klachten

Driestroom is een organisatie die graag leert. Elke dag opnieuw leren we van onze cliënten, van onze collega’s en van iedereen die net als wij de beste zorg en begeleiding nastreven. Ben je cliënt of ouder of vertegenwoordiger van een cliënt en heb jij suggesties over hoe bepaalde zaken beter kunnen? Of heb je een klacht? Laat het ons weten, ook van jouw reactie kunnen wij leren. Hieronder lees je hoe je je suggesties en klachten aan ons door kunt geven.

Suggesties

Heb je tips hoe Driestroom bepaalde zaken beter kan doen? Vul dan het formulier voor suggesties en klachten in. 

Klachten

Ben je ontevreden of heb je een klacht? In deze folder lees je wat je kunt doen als je ontevreden bent of een klacht hebt.
Wil je een klacht indienen? Vul dan het formulier voor suggesties en klachten in.

​Opmerkingen en klachten vervoer

​Heb je een opmerking of klacht over het vervoer? Gebruik dan het formulier op de website Connexxion en Driestroom van Connexxion en Driestroom.

​Vertrouwenspersonen

Vind je het moeilijk om je klacht te bespreken? Je kunt hierbij ook hulp vragen aan de cliëntvertrouwenspersonen van Driestroom: Eefje Habets en Wiena Bakker.

​Ben je niet tevreden over hoe de klacht is opgelost?

Dan kun je contact opnemen met de Gezamenlijke Klachtencommissie Gelderse Zorginstellingen.

 

 

 

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie. [ SLUITEN ]
X

Mogelijke vertraging in groepsvervoer door weersomstandigheden op 18 januari


Op donderdag 18 januari kunnen er vertragingen in het groepsvervoer ontstaan vanwege het slechte weer. We vragen u om hier rekening mee te houden.

Laatste update: donderdag 18 januari, 14.00 uur