Algemeen

Suggesties en klachten

Informatie over suggesties en klachten

Driestroom is een organisatie die graag leert. Elke dag opnieuw leren we van onze cliënten, van onze collega’s en van iedereen die net als wij de beste zorg en begeleiding nastreven. Ben je cliënt of ouder of vertegenwoordiger van een cliënt en heb jij suggesties over hoe bepaalde zaken beter kunnen? Of heb je een klacht? Laat het ons weten, ook van jouw reactie kunnen wij leren. Hieronder lees je hoe je je suggesties en klachten aan ons door kunt geven.

Suggesties

Heb je tips hoe Driestroom bepaalde zaken beter kan doen? Vul dan het formulier voor suggesties en klachten in. 

Klachten

Ben je ontevreden of heb je een klacht? In deze folder lees je wat je kunt doen als je ontevreden bent of een klacht hebt.
Wil je een klacht indienen? Vul dan het formulier voor suggesties en klachten in.

Opmerkingen en klachten vervoer

Heb je een opmerking of klacht over het vervoer? Gebruik dan het formulier op de website Connexxion en Driestroom van Connexxion en Driestroom.

Vertrouwenspersonen

Vind je het moeilijk om je klacht te bespreken? Je kunt hierbij ook hulp vragen aan de cliëntvertrouwenspersonen van Driestroom.

Klachtencommissie
Je probeert eerst samen met de klachtenfunctionaris tot een oplossing te komen. Ben je daar niet tevreden over? Of wil je niet met de klachtenfunctionaris praten over jouw klacht? Dan kun je je ook richten tot de Klachtencommissie of de Geschillencommissie Zorg. In deze commissies zitten mensen die niet bij Driestroom werken. De klachtenfunctionaris (klachtenfunctionaris@driestroom.nl) kan je meer informatie geven over hoe je een klacht kunt indienen bij de Klachtencommissie of de Geschillencommissie Zorg. 

 

 

 

 

X

Kans op vertraging in vervoer op donderdag 27 juni

Op donderdag 27 juni 2019 is er kans op vertraging in het vervoer in en rondom Nijmegen in verband met een concert in het Goffertpark.

Datum laatste wijziging: dinsdag 26 juni om 10.00 uur