Algemeen

Suggesties en klachten

Informatie over suggesties en klachten

Driestroom is een organisatie die graag leert. Elke dag opnieuw leren we van onze cliënten, van onze collega’s en van iedereen die net als wij de beste zorg en begeleiding nastreven. Ben je cliënt of ouder of vertegenwoordiger van een cliënt en heb jij suggesties over hoe bepaalde zaken beter kunnen? Of heb je een klacht? Laat het ons weten, ook van jouw reactie kunnen wij leren. Hieronder lees je hoe je je suggesties en klachten aan ons door kunt geven.

Suggesties

Heb je tips hoe Driestroom bepaalde zaken beter kan doen? Vul dan het formulier voor suggesties en klachten in. 

Klachten

Ben je ontevreden of heb je een klacht? In deze folder lees je wat je kunt doen als je ontevreden bent of een klacht hebt.
Wil je een klacht indienen? Vul dan het formulier voor suggesties en klachten in.

​Opmerkingen en klachten vervoer

​Heb je een opmerking of klacht over het vervoer? Gebruik dan het formulier op de website Connexxion en Driestroom van Connexxion en Driestroom.

​Vertrouwenspersonen

Vind je het moeilijk om je klacht te bespreken? Je kunt hierbij ook hulp vragen aan de cliëntvertrouwenspersonen van Driestroom: Eefje Habets en Wiena Bakker.

​Ben je niet tevreden over hoe de klacht is opgelost?

Dan kun je contact opnemen met de Gezamenlijke Klachtencommissie Gelderse Zorginstellingen.

 

 

 

 

X

Vertragingen en zware spitsen verwacht in regio Arnhem van 3 tot en met 10 september

Van maandag 3 september tot en met maandag 10 september is de parallelbaan van de A12 afgesloten. Hierdoor moet in de regio Arnhem rekening gehouden worden met vertragingen en zware ochtend- en avondspitsen waarbij de maximale reistijd kan worden overschreden. Door problemen met de IJsselbrug kunnen de problemen in de regio Arnhem mogelijk nog (veel) langer gaan duren. 

Datum laatste wijziging: maandag 10 september 2018 09:00 uur.